Sprawdzanie
Szeroki Kadr
Społeczność: Profil użytkownika skoczek_25

Sebastian  | skoczek_25

skoczek_25
Początkujący fotograf amator, który próbuje odnaleźć się w fotografii. Część moich prac możecie znaleźć na http://drskoczek.wordpress.com/ Pozdrawiam

Sprzęt

Nikon D5100
AF-S DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR
AF Nikkor 50mm f/1.8D
Nikon SB-700

Kategorie

Akcja i ruch
Architektura
Dokument i reportaż
Historia
Ludzie
Pora dnia, pora roku
Przyroda i krajobraz
Sposoby fotografowania
Sprzęt
Zagadnienia techniczne
Zawód fotograf

Portret 2013-01-09 16:56:04

Człowiek ma super poradniki!

Projekt długoterminowy. Część 2 2013-01-09 17:52:50

podziwiam za to co robi to jest naprawdę wspaniałe

Fotokast. Videokast. Filmowanie lustrzanką cyfrową. Część 2. 2013-01-09 21:09:22

Facet naprawdę świetne daje porady dla mnie jako amatora przekazuje potrzebne wskazówki Raz jeszcze dzięki za poradniki

Fotografia otworkowa. Część 1 2013-01-15 15:54:23

Bardzo fajny pomysł! szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o czymś takim jak kamera otworkowa, a wideo zachęcające do eksperymentowania.

Marcin Pflanz 2013-02-04 10:21:12

Zdjęcia z Castle Party xD hehe tam raczej aparatu nikt poza pogodą nie uszkodzi

Marcin Pflanz 2013-02-06 15:37:41

W naszym kraju jeszcze tak nie czepiają się z wchodzeniem z aparatami na koncerty co innego za granicą przykładowo w USA nie wniesiesz nic bo mają bramki i nawet głupiej butelkowanej wody nie pozwalają wnieść :P więc zdjęcia z tłumu to niestety nie da rady. Ciesze się że zostało wspomniane tutaj o umowach nie jestem fotografem zawodowcem xD więc trudno mi się podzielić doświadczeniami, ale ostrzeżenie dotyczące czytania umów zostało przyjęte :P

Domowe studio bez nakładów finansowych, część 1: wyposażenie 2013-02-27 22:11:58

Bardzo fajny i przydatny artykuł, liczę na więcej :)

Mikołaj Grynberg 2013-03-05 10:07:10

Bardzo fajny projekt, podoba mi się to, że jest on osobisty i widać mimo wszystko, że to była bardzo ciężka praca. Najbardziej zaciekawił mnie pomysł zbierania dialogów z rozmów z fotografowanych kobiet. Dzięki temu wygląda to bardzo naturalnie. Duuuuży like!

Robert Wolański 2013-04-09 13:28:33

Świetnie zdjęcia, bardzo dobry artykuł czuć, że wypływa prosto z serca. Sam chciałbym się spróbować w portretach, ale dla fotografa amatora mało kto chcę dać się sfotografować. Praca domowa cóż, trzeba brać się do roboty :)

Fotokast. Videokast. Filmowanie lustrzanką cyfrową. Część 2. 2013-04-10 21:40:01

Mam jedno pytanie. Posiadam Nikona D5100 kupiłem ten model ze względu na cenę, wygodę i dobre recenzje związane z filmowaniem tą lustrzanką, posiadam do tego kitowy obiektyw 18-55mm VR jak i Nikkor 50mm f/1,8D jednak mam problem z szumami które przy full HD 1080p do tego fps30 występują nagannie. Najciekawsze jest to, że podczas kręcenia w czerni i bieli szumy są praktycznie nie zauważalne natomiast w kolorze to już inna bajka. w każdym bądź razie jestem ciekaw w czym tkwi problem czy w ustawieniach aparatu? czy może jest to związane ze światłem w pomieszczeniach (w których zdjęcia przy takich samych ustawieniach związanych z przesłoną i czasem naświetlania wychodzą bardzo dobrze).

Rafał Makieła 2013-05-10 15:10:43

Bardzo fajny artykuł oraz ukazane w nim zdjęcia. Robią duże wrażenie! Osobiście nie myślałem żeby nawet spróbować pstrykać zdjęcia pod wodą, dla takiego amatora jak ja to zbyt duży kłopot, głównie ze względów finansowych :) mimo wszystko może kiedyś....kto wie :) co do pracy domowej, ciekawa i nie taka prosta jakby się wydawało. Pozdrawiam liczę na więcej takich artykułów

kawus

Iván Ferrero2017-11-17 22:39:23 kawus

piekne zdjęcia:) też bym takie chciał robić…

kawus

Ruch2017-11-17 22:28:44 kawus

gratuluje zwycięzcą:) piękne prace…

witamina.info

Fotografia krajobrazowa w czerni i bieli2017-11-17 17:19:38 witamina.info

super porady. dzięki!…

alicjaplocin

Mateusz Stankiewicz2017-11-17 15:02:32 alicjaplocin

ja też :-)…

Realizacja: Krystian Bielatowicz