Podobnie jak większość komentujących w przy pierwszym podejściu do tego materiału miałem mieszane uczucia. Dopiero później dotarło do mnie że te szerokie kadry obejmujące zarówno żyrandol, gości weselnych jak i kawał pustej podłogi to nie przypadek. Gość foci całe otoczenie żeby pokazać kontekst. Fotki jaj nie urywają pod wzgędem kadrowania, chwytania ulotnej chwili czy finezyjnego światełka. Foty mają wartość wyłącznie dokumentalną. Nie wszystkim to wystarcza. Wielu ludzi chce mieć ładne obrazki a nie dokumentację techniczną. Zgadzam się że nie ma w tym ani odrobiny artyzmu, jest za to rzemiosło realizowane konsekwentnie wg. ściśle określonego scenariusza przy pomocy prostych środków. Cel jest długoplanowy i podobać się szerokiej gawiedzi nie musi. Każdy foci to co lubi i jak lubi. Fajnie że ludzie szerokiego kadru mają szerokie horyzonty i odwagę żeby pokazać że jest też inne podejście do fotografii.
Przemysław Pokrycki 2012-10-21 19:51:12
Podobnie jak większość komentujących w przy pierwszym podejściu do tego materiału miałem mieszane uczucia. Dopiero później dotarło do mnie że te szerokie kadry obejmujące zarówno żyrandol, gości weselnych jak i kawał pustej podłogi to nie przypadek. Gość foci całe otoczenie żeby pokazać kontekst. Fotki jaj nie urywają pod wzgędem kadrowania, chwytania ulotnej chwili czy finezyjnego światełka. Foty mają wartość wyłącznie dokumentalną. Nie wszystkim to wystarcza. Wielu ludzi chce mieć ładne obrazki a nie dokumentację techniczną. Zgadzam się że nie ma w tym ani odrobiny artyzmu, jest za to rzemiosło realizowane konsekwentnie wg. ściśle określonego scenariusza przy pomocy prostych środków. Cel jest długoplanowy i podobać się szerokiej gawiedzi nie musi. Każdy foci to co lubi i jak lubi.
Fajnie że ludzie szerokiego kadru mają szerokie horyzonty i odwagę żeby pokazać że jest też inne podejście do fotografii.
pozdrawiam Piotr Orłowski
Kamila Gruss 2019-02-22 22:08:35
Genialne zdjęcia! Zazdroszczę fantazji!