Dla mnie obraz jest najważniejszy, on powinien przyciągać uwagę oglądającego. Opis i historia powstania zdjęcia to elementy uzupełniające i podbijajace atrakcyjność zdjęcia.
Obejrzałem trzykrotnie, zgadzam się z opinią, że „nic nie jest takie, jakie mówi się, że jest". Czasem człowiek poszukuje piękna nie tam gdzie ono jest prawdziwe. Bardzo podoba mi się album Skaza.
oglądając zdjęcia czuję się trochę jak na wizji lokalnej na miejscu przestępstwa. Klimat "wykradania" kadrów dodaje smaczku tej pracy. Natomiast cykl preria przyznam się szczerze nie powala na kolana.
Camera obscura, to chyba podpowiedź do tematu "praca domowa" tzw: ciemnia optyczna, światłoszczelna skrzynka (w tym wypadku pokój) z otworkiem w przedniej ściance, umożliwiająca uzyskanie na tylnej ściance odwróconego obrazu przedmiotu ustawionego przed otworkiem. Taki temat: ciemny pokój bez własnego światła to kopalnia możliwości. Powodzenia
Nie potrafię wyjaśnić do końca dlaczego, ale oglądając wykonane przez Panią portrety w wodzie mam skojarzenie z filmem "Godziny"Michaela Cunninghama Jedną z trzech kobiet jest tam Virginia Woolf (genialna rola Nicole Kidman), z przedmieść Londynu z początku lat 20. ubiegłego wieku. Można w tych portretach tak jak i filmie odnaleźć pewną chęć ucieczki do innego świata. Zdjęcia są bardzo przemyślane i perfekcyjne. Jestem zauroczony.
Jestem pod wrażeniem. Jak przeczytałem, że chce Pan pokazać taniec inaczej niż wszyscy pomyślałem sobie, że to przechwałki bo to chyba niemożliwe.
Okazało się, że to możliwe i to w takim stylu. Świetna robota i radość dla podziwiających Pański kunszt. Pomieszanie światła ciągłego i błyskowego w celu pokazania piękna ruchu tancerzy to trudna sztuka ale nie dla każdego. Jeszcze raz gratuluję Mistrzu.
Jak zrobiłem to zdjęcie – Tomasz Wiech, czyli Skawce i droga donikąd 2015-09-17 15:15:06
Dla mnie obraz jest najważniejszy, on powinien przyciągać uwagę oglądającego. Opis i historia powstania zdjęcia to elementy uzupełniające i podbijajace atrakcyjność zdjęcia.
Agata Vera Schiller 2015-09-18 10:17:15
Obejrzałem trzykrotnie, zgadzam się z opinią, że „nic nie jest takie, jakie mówi się, że jest". Czasem człowiek poszukuje piękna nie tam gdzie ono jest prawdziwe. Bardzo podoba mi się album Skaza.
Jak zrobiłem to zdjęcie – Jacek Fota, czyli portret zwyczajnej/niezwyczajnej Ameryki 2015-09-18 13:04:01
oglądając zdjęcia czuję się trochę jak na wizji lokalnej na miejscu przestępstwa. Klimat "wykradania" kadrów dodaje smaczku tej pracy. Natomiast cykl preria przyznam się szczerze nie powala na kolana.
Małgorzata Pióro 2015-09-19 10:42:14
Rysowanie światłem, jestem pod wrażeniem. Całość utrzymana w ładnej tonacji. Szacun.
Ciemny pokój 2016-04-22 11:39:15
Camera obscura, to chyba podpowiedź do tematu "praca domowa" tzw: ciemnia optyczna, światłoszczelna skrzynka (w tym wypadku pokój) z otworkiem w przedniej ściance, umożliwiająca uzyskanie na tylnej ściance odwróconego obrazu przedmiotu ustawionego przed otworkiem. Taki temat: ciemny pokój bez własnego światła to kopalnia możliwości. Powodzenia
Joanna Krzywda 2016-05-20 15:34:41
Swojsko i przytulnie. Podoba mi się ten zestaw.
Dorota Górecka 2017-05-10 13:19:43
Nie potrafię wyjaśnić do końca dlaczego, ale oglądając wykonane przez Panią portrety w wodzie mam skojarzenie z filmem "Godziny"Michaela Cunninghama Jedną z trzech kobiet jest tam Virginia Woolf (genialna rola Nicole Kidman), z przedmieść Londynu z początku lat 20. ubiegłego wieku. Można w tych portretach tak jak i filmie odnaleźć pewną chęć ucieczki do innego świata. Zdjęcia są bardzo przemyślane i perfekcyjne. Jestem zauroczony.
Jarosław Gwoździk 2017-05-12 11:42:12
Jestem pod wrażeniem. Jak przeczytałem, że chce Pan pokazać taniec inaczej niż wszyscy pomyślałem sobie, że to przechwałki bo to chyba niemożliwe. Okazało się, że to możliwe i to w takim stylu. Świetna robota i radość dla podziwiających Pański kunszt. Pomieszanie światła ciągłego i błyskowego w celu pokazania piękna ruchu tancerzy to trudna sztuka ale nie dla każdego. Jeszcze raz gratuluję Mistrzu.
Felix Hernandez 2017-10-25 12:15:15
świetna robota. Nie mogę wyjść z podziwu!