Sprawdzanie
Szeroki Kadr
Społeczność: Profil użytkownika isiek

Krzysztof Pytko | isiek

isiek
Fotografią zajmuję się amatorsko od bardzo krótkiego czasu.
Dopiero poznaje tajniki tej sztuki.
Głownie interesuje mnie natura i krajobrazy, chociaż zamierzam też zająć sie fotografią portretową i sportową.

Sprzęt

Panasonic Lumix DMC-G6
Panasonic Lumix G Vario 14-45mm f/3.5-5.6
Jupiter-37A f3.5/135mm
Helios-44M-4 f2/58mm
Statyw, filtry ND (2,4,8,16), wężyk spustowy

Kategorie

Akcja i ruch
Architektura
Ludzie
Podróże
Pora dnia, pora roku
Postedycja
Przyroda i krajobraz
Sposoby fotografowania
Sprzęt
Światło

Dzikie zwierzę 2017-08-18 09:53:11

Kurcze, zaraz wyjdzie, ze sie czepiam, ze rozgoryczony jestem ... :) Nie, to nieprawda! Bardzo serdecznie gratuluje zwyciezcom tego konkursu, bardzo ladne zdjecia. Jednakze mam kilka drobnych pytan moze i uwag(?) Fotograf miesiaca, w swojej wypowiedzi dotyczacej pracy domowej, podkreslil: "[...] pracujemy aparatem fotograficznym, nie programem graficznym [...]" Niby wszystko jasne, kryteria dotyczace pracy okreslone a tutaj... oceniajay chyba zapomnial o tym zalozeniu i postanowil ocenic prace wg innych kryteriow :) Zdjecie, ktore wygralo, bardzo ladne, zgadzam sie. Prosze mi tylko powiedziec (dopiero sie ucze fotografowac, wiec chetnie poznaje techniki fotografowania :) ) jak za pomoca jednego kadu (bez PS I zabawy filtrami lub laczeniem kilku zdjec), z uzyciem obiejtywu makro, osiagnac taki efekt?! Wygalada to na wydluzony czas ekspozycji, ktory raczej liczony byl w sekundach (choc moge sie mylic) ;) Aby ta pajeczynka drgala, nalezalo dostarczyc wiaterek z zewnatrz by nia poruszyc... I tutaj pojawia sie moj problem, jak ten pajaczek (mam troche dowswiadczenia z tymi stworzonkami we wlasnym otoczeniu :P ) pomimo powiewu, pozostal niewzruszony i nawet nie drgnal?? :D Pozostaje ostry niczym zyletka, wiec chyba bez Photoshopa sie nie obeszlo z rozmywaniem selektywnym tla flitrem lub laczeniem kilku zdjec. Drugie zdjecie, rowniez baaardzo ladne.... tylko, ze znowu mnie dreczy, gdyz osobiscie nie wierze w zbieg okolicznosci :) Uwazam prawie za niemozliwe by w tym momencie siedzial sobie ptaszek, ktory idelanie wkomponowal sie w kadr obiektywu typu zoom, na tle fantastycznej prawie pelni ksiezyca :) Znow zaczynam dopatrywac sie pracy program graficznego i laczenia zdjec. Oczywiscie efekt ostateczny piekny i nie mozna jednaznacznie stwierdzic, ze praca w PSie stworzyla efekt, czyli pelan profeska, gratulacje! :) Trzecie zdjecie przepiekne, kaczuszka urzekajaca! Tutaj nie mozna sie do niczego przyczepic, przepiekna praca aparatem i dla mnie jest to zdjecie zwyciezajace konkurs na lipcowa prace domowa. Subtelna i niewyczuwalna praca programem graficznym w celu wywolania zdjecia. Bardzo gratuluje "pipeman"!! Tyle moich przemyslen, dziekuje za wysluchanie/przeczytanie. Moze ktos cos ?? ;) tak od siebie? :D Pozdrowienia, Krzysiek

Dzikie zwierzę 2017-08-18 18:09:23

"rafi201" "mateusz18" dziekuje Wam bardzo za tresciwa odpowiedz i zalaczone linki - super sprawa. @Rafal: nie ma potrzeby dostarczac mi oryginalu zdjecia, wierze na slowo. Nic tylko pogratulowac tak idealnie "ustrzelonego" kadru! Zdjecie jest naprawde super, ta czapla wpisuje sie w okrag ksiezyca w taki sposob, ze jak nic sadzilem, ze polaczone sa 2 zdjecia ;) Jednakze, galezie na tle ksiezyca, grubsza robota, wiec nie do konca bylem pewien. Super, oby tak dalej, nie trac zapalu i checi i juz napeno wkrotce bedziemy ogladac Twoje fotografie na lamach magazynow przyrodniczych, czego Ci serdecznie zycze!! Bardzo ciekawa okolica i cierpliwosc fotografa, zostana wynagrodzone :) Przy okazji, nie przejmuj sie konkursami, jak wiadomo sposrod setes/tysiecy zdjec trzeba wyloni te jedno jedyne, co jest zawsze opinia subiektywna jurora :] Rob zdjecia dla siebie, by czynnosc ta sprawiala Ci frajde a przy okazji dziel sie nimi z innymi, to chyba najlepsza metoda ;) @SzerokiKadr: moze by tak dolaczac prosta informacje o parametrach wykonanego zdjecia jak ISO, przyslona i czas naswietlania? Wowczas, bedziemy mogli skorzystac (my adepci fotografii) i podejrzec ustawienia do podobnych sytuacji? Nic, urlop zaczac czas :D Aparat w dlon i szukac idealnych kadrow dla siebie :] Pozdrowienia, Krzysiek

nataliaelster

Dyptyk osobisty2021-05-05 08:28:54 nataliaelster

CANON POWER SHOT…

lusinda

Arkadiusz Kikulski2021-05-03 10:40:49 lusinda

Przepiękne prace, aż ciężko wzrok od nich oderwać.…

rjth

Jak i czym fotografować w górach2021-04-30 17:13:16 rjth

Fajnie i na temat…

jurek

Jak i czym fotografować w górach2021-04-29 15:58:14 jurek

Dopiero zaczynam przygodę z NIkonem - jeszcze z nim nie byłem w terenie. Dotychczas miałem…