Przeglądaj poradnik według wybranych kategorii
Storytelling, czyli opowiadanie historii, wywoływanie wspomnień i emocji w fotografii kulinarnej
Fotografia kulinarna – od czego zacząć?
Fotografia Beauty – połączenie sztuki makijażu z doskonałym warsztatem fotograficznym
Oświetlenie sztuczne w fotografii. Ścieżka edukacyjna Szerokiego Kadru
Jak robić dobre zdjęcia portretowe – ścieżka edukacyjna Szerokiego Kadru
Rozpoczynamy cykl tematycznych ścieżek edukacyjnych, w którym będziemy polecali czytelnikom zestawy materiałów opublikowanych na Szerokim Kadrze dotyczących najpopularniejszych zagadnień fotograficznych.
Twoje zdjęcia okiem ekspertów – październik 2018
Jak podrasować portret w plenerze, czyli Instagram kontra Photoshop
Nelly Partyka radzi, jak osiągnąć wyraziste efekty gotowych filtrów popularnych aplikacji fotograficznych na telefony komórkowe, korzystając z dających pełną kontrolę nad obrazem możliwości Photoshopa
Jak przygotować pracownię fotograficzną – część 2, pomieszczenie. Wyjaśnia krok po kroku Michał Leja
Jak przygotować pracownię fotograficzną – część 1, sprzęt. Wyjaśnia krok po kroku Michał Leja
Krok po kroku – fotografie przedmiotów na aukcje
Krok po kroku – kiedy i jak fotografować z lampą błyskową
Krok po kroku – Kiedy i jak fotografować z blendą
Portret formalny, czyli jak sfotografować prezesa
Krok po kroku – Jak zrobić kreacyjny portret karnawałowy
Jak robić dobre zdjęcia potraw w domowych warunkach
Krok po kroku – Złota rączka – Zrób sobie oświetlenie do fotografii kwiatów i przedmiotów, czyli okno na świat
Krok po kroku – 5 minut z aparatem – Białe tło bez Photoshopa
Jak zrobiłem to zdjęcie – Maciej Koniuszy, czyli krajobraz na przekór przeciwnościom
Jak zrobiłem to zdjęcie – Wacław Wantuch, czyli ciasne, ale własne
Jak zrobiłem to zdjęcie – Robert Ceranowicz, czyli pstryk i gotowe
Portret studyjny na zlecenie w praktyce – krok po kroku
Jak zrobiłem to zdjęcie – Leszek Szurkowski, czyli historia dwóch widelców
Fotografia reklamowa. Dlaczego tu tak ciemno, czyli kształt i przezroczystości w „niskim kluczu”. Część 2
Fotografia reklamowa. Dlaczego tu tak ciemno, czyli kształt i przezroczystości w „niskim kluczu”. Część 1