Sprawdzanie
Szeroki Kadr
Akcja (foto)edukacja | Galeria zwycięskich prac | Kategoria grupowa

Kategoria grupowa

Zespół Szkół Plastycznych w Kole

W tym miesiącu w kategorii grupowej mieliśmy nie lada problem. Zadanie domowe polegało na analizie twórczości wybranego znanego fotografa i wykonaniu zdjęć w jego stylu. Nie prosiliśmy o to, by uczniowie odtwarzali po swojemu znane kadry, ponieważ to byłoby zbyt łatwe i nie wymagałoby zaznajomienia się z treścią lekcji. Tymczasem znakomita większość zgłoszeń nie spełniała pod tym względem wymogów pracy domowej. Ostatecznie postanowiliśmy wykazać się daleko idącą wyrozumiałością i po prostu popłynąć z prądem. Ponieważ gros zgłoszeń zawierało próby odtworzenia kadrów znanych fotografów (w jednych zestawach było ich więcej, w innych mniej), ocenialiśmy wyłącznie aspekty fotograficzne. Pod tym względem najlepiej wypadł zestaw nadesłany z Koła. Uczniowie zmierzyli się z wyrazistymi kadrami wielkich nazwisk i w większości przypadków wyszli z tej potyczki zwycięsko – bardzo dobrze poradzili sobie z tym technicznym wyzwaniem.

Na wyróżnienie zasłużyły też zgłoszenia nadesłane z Liceum Plastycznego w Mińsku Mazowieckim, Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie oraz z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu.

Prezentujemy prace z nagrodzonego zestawu.

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

Natalia Anna Wieczorek

 
 
mrowka09

Jesienny dzień z życia fotografa przyrody2021-07-23 10:50:42 mrowka09

Niesamowite zdjęcia ;)…

mrowka09

Fotografia przyrodnicza okiem pasjonata2021-07-23 10:50:04 mrowka09

Super film ;)…

mrowka09

Pierwsze kroki w fotografii podwodnej2021-07-23 10:49:36 mrowka09

Zawsze mi imponowały fotografie zwierząt, zwłaszcza w morzach i oceanach…

bozzie

Rafał Oleksiewicz2021-07-13 15:36:01 bozzie

Mnie absolutnie zachwyciły te zdjęcia. Ile to trzeba mieć wprawy i fantazji aby je wykonać.…