Sprawdzanie
Szeroki Kadr
Akcja (foto)edukacja | Galeria zwycięskich prac | Kategoria grupowa | Powiększ tekst:

Kategoria grupowa

Zespół Szkół Plastycznych w Kole

Zadanie do szóstej lekcji wymagało wykazania się umiejętnością, którą początkujący fotografowie często zaniedbują. Nie wystarczy bowiem zrobić dobre zdjęcia, trzeba jeszcze umieć wybrać z nich te najlepsze i odpowiednio ułożyć – tak by tworzyły spójny, lecz zróżnicowany zestaw interesujący dla widza. Co prawda Zespół Szkół Plastycznych w Kole nadesłał tym razem prace jednego ucznia (Konrada Maciejewskiego), ale zdecydowanie wolimy takie podejście (przynajmniej w wypadku zgłoszeń wielozdjęciowych) niż łączenie prac bardzo dobrych ze średnimi, co znacznie obniża ocenę całości zgłoszenia. Otrzymaliśmy cykl prosty, zrealizowany według czytelnego schematu, ale bardzo dobrze przygotowany. Zresztą – nie zawsze trzeba odkrywać Amerykę. Słusznym wyborem było zredukowanie kolorystyki obrazu do skali szarości. Otwarcie i zamknięcie zestawu tworzą najmocniejsze fotografie, a całość ma wartość większą niż tylko suma swoich części. Brawo!

Chcielibyśmy też dodatkowo wyróżnić Katarzynę Marczyk i Dominikę Botorek z Raciborza, których prace pozytywnie wyróżniały się w zestawie zgłoszeń z ich szkoły.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy, a wszystkich zachęcamy do udziału w kolejnej edycji konkursu!

Prezentujemy nagrodzone prace.

ZSP w Kole

ZSP w Kole

ZSP w Kole

ZSP w Kole

ZSP w Kole

ZSP w Kole

ZSP w Kole

 
 
Redakcja-SK

Artur Nyk2018-02-15 15:50:08 Redakcja-SK

niestety żaden wpis nie oczekuje na akceptację. Prosimy o ponowny komentarz.…

lenek77

Artur Nyk2018-02-15 11:21:12 lenek77

Mi również wywiad bardzo się podobał - szczery naturalny przekaz bez napinki chyba odrobię…

opti

Artur Nyk2018-02-15 02:39:04 opti

Ciekaw jestem , czy i kiedy zamieści admin zamieści mój post /byłem nie zalogowany/…

kamikadz3

Krok po kroku – kiedy i jak fotografować z lampą błyskową2018-02-14 09:51:44 kamikadz3

[quote=""] ???? Lampa ma pryzmat i jest tam zamontowana????? [/quote] Czytanie ze zrozumieniem - …