fot. Łukasz Kacperczyk
Robert Ceranowicz
Rocznik ’80. Doskonały przykład na to, że młodzieńcza pasja i determinacja mogą przekształcić się w zawodową karierę. Zaczynał, fotografując artystów, kulturę ulicy i sporty ekstremalne na zamówienie niezależnych czasopism. Jego talent szybko odkryto i doceniono w wytwórni muzycznej Pomaton EMI (dziś: EMI Music Poland), dla której przygotował okładki takich wykonawców, jak Sidney Polak, T.Love czy Paweł Kukiz. Lata współpracy z najważniejszymi agencjami reklamowymi w Polsce, takimi jak Mather Communications, Saatchi & Saatchi czy BBDO, zaowocowały cennym doświadczeniem. Jego projekt zrealizowany dla marki Ariel Color wspólnie z agencją Saatchi & Saatchi otrzymał w 2008 r. brązowy medal w prestiżowym konkursie KTR. Od 2008 r. współpracuje m.in. z czasopismami „Elle”, „InStyle” i „Pani”. Współtworzył wiele kampanii reklamowych dla marek modowych.
Poradniki autora
Jak zrobiłem to zdjęcie – Robert Ceranowicz, czyli pstryk i gotowe|Poradnik