
Arek Kempka
Arek Kempka – rocznik '72. Z wykształcenia fotograf czeladnik. Specjalizuje się w fotografii reklamowej, jest mistrzem kreowania wielowymiarowych, zaawansowanych technicznie obrazów wody, płynów, szkła i lodu.
Fotografią zajmuje się od połowy lat 90., ma za sobą kilkanaście lat doświadczenia pracy w studio. Pochodzi z Torunia, obecnie mieszka i tworzy w Warszawie.
Jest artystą rzemieślnikiem. Gdy fotografuje, poświęca się temu totalnie. Począwszy od koncepcji, wykonania, na finalnej edycji kończąc. Jego portfolio konsekwentnie rozrasta się i przedstawia coraz bardziej zaskakujące, imponujące dzieła.
Głośno i szczerze broni zalet fotografii cyfrowej. Jego własne studio jest jednym z najbardziej profesjonalnych atelier w Polsce. Nie boi się trudnych do realizacji zleceń – według niego to dzięki nim fotograf może się rozwijać.
Arek współpracuje z największymi agencjami reklamowymi w Polsce, m.in. z: Saatchi & Saatchi, Publicis, DDB, Euro RSCG, BBDO.
Realizuje zlecenia dla topowych marek, takich jak: Coca-Cola, Mercedes-Benz, Orlen, Finlandia Vodka, Perła Beers, Żywiec Zdrój.
Strony internetowe:
Poradniki autora
HDR i stitching, czyli łączymy zdjęcia|Poradnik

Surrealizm i kolaż w fotografii|Poradnik

Różne twarze portretu|Poradnik

Pastisz, czyli żarty w fotografii|Poradnik

Fotografia reklamowa. Woda w obiektywie, czyli jak fotografować płyny w ruchu. Część 2|Poradnik

Jak fotografować płyny w ruchu, część 1|Poradnik

Fotografia reklamowa. Jak oswoić człowieka, czyli organizacja sesji z modelem.|Poradnik

Fotografia reklamowa. Jak wzbudzić wilczy apetyt, czyli fotografowanie żywności. Część 2|Poradnik

Fotografia reklamowa. Jak wzbudzić wilczy apetyt, czyli fotografowanie żywności. Część 1|Poradnik

Fotografia reklamowa. Dlaczego tu tak ciemno, czyli kształt i przezroczystości w „niskim kluczu”. Część 2|Poradnik

Fotografia reklamowa. Dlaczego tu tak ciemno, czyli kształt i przezroczystości w „niskim kluczu”. Część 1|Poradnik
